Welcome!

Hey There,
I'm the owner of this blog, haha.
I would like to say thank you for visiting my blog.
Please be a follower and do drop your comment.



Cemburu nya saya!!

awak,
tadi saya jalan-jalan kat KLCC
skali saya nampak dia ...
saya jelous betul dekat dia ...
saya boleh bayangkan kalau awak usha usha dia
CEMBURU nya saya!!
taw la,
kulit dia putih , seputih salju ,
blouse yang dia pakai , mahal dan cantik pulak tu ,
seluar dia , seluar jeans warna biru , cantik sungguh ,
pulak tu , dia tak bertudung ,
awak boleh usap-usap rambut dia ,
awak boleh belai dia
saya tak setanding dia ,
kalau dengan saya ada batas ,
saya tak pakai blouse mahal n cantik macam dia,
saya tak pakai seluar jeans tu , seluar slack je ,
rambut saya tak kelihatan , macam mana nak tahu saya cantik ke tak kan??
awak nak ke kat dia ,
jap saya cakap kat
PATUNG PARKSON tu awak minat kat dia ...
bolee??

Leave a Reply

HOH ! DAH BACE POST !
APE TGU LAGI ??
KUMEN LAAAA ! 1 UN UKEH ! ^.^

Powered by Blogger.

Followers