Welcome!

Hey There,
I'm the owner of this blog, haha.
I would like to say thank you for visiting my blog.
Please be a follower and do drop your comment.



Gaga is Ryte !

"People won't stop talking
no matter how we try to stop them.
SO! Let's give them something to talk about !" -

Lady Gaga.


Itu memang betul, Manusia memang suka bercakap, setiap hari ada sahaja yang nak digosipkan. Kalau cakap benda yang betul tak apa ni benda yang direka, kalau betul pun kenapa nak sibuk. Orang tu ganggu anda ke? kalau ye teruskan bergosip kalau tak JANGAN!! Kalau nak bergosip sekali un jangan la mereka cerita, cerita benda yang betul laaaa. Pergi amek tahu hidup orang lain utuk mendapatkan CERITA YANG BETUL. Korang kne jadi QUIDNUNC! Faham tak maksudnye? tak faham? nuh tekan kat LINK ni, http://dictionary.reference.com/browse/quidnunc
Kita2 yang asyik kne gosipkan kalau dah tak tahan sangat endahkan mereka ni! Bak kata GAGA if they want stories, we give them sories?? UKE!! Haha...

Leave a Reply

HOH ! DAH BACE POST !
APE TGU LAGI ??
KUMEN LAAAA ! 1 UN UKEH ! ^.^

Powered by Blogger.

Followers