Welcome!

Hey There,
I'm the owner of this blog, haha.
I would like to say thank you for visiting my blog.
Please be a follower and do drop your comment.



Lagu Baru ...

Haha . Sayang - Sayang sekalian ...
Hari tu lagu saye ada kan ...
ni Lagu baru saya nun Adik sye ...
Ngee~

Tajuk Lagu : Magnet
Penyanyi : Nia n Una
Penulis Lirik : Nia
Komposer : Nia n Una



video

Kau dan aku macam magnet
Dua kutub yang berbeza
Tak bisa dipisahkan
Walau banyak halangan

Peneman perasaan ku
supportive beside aku
Happy , happy selalu
sedih , sedih tak mau

Korus :
Engkaulah bintang teman bulan
Menyinari langit malam
Engkaulah Teman sejati aku
Buatku tersenyum selalu

Bagai Isi dalam kuku
seperti irama dan lagu
Kau jadi gitar aku
Dan aku cipta lagu


Dah Dengar ?
skunk tekan kat LINK ni
Then tekan LIKE :) or UNLIKE :(

TODAY !

So today ,
teacher Asma nux gotong royong
bersihkan bilik sidang redaksi...

I was like Okay , I'll come ,
and I ask Him to datang Too ...
Yeay !

So I've arrived,
The second one after Fitriah,
Waited for Him,
Fit kept asking !
DYE DATANG KE TAK ?
DYE MANE ?
ASAL DYE TA SAMPAI LAGI ?

HISHHH !!! Rimas !
Nanti dye dtg la ...

Then Eq arrived,
Ani,
Choppa,
Then HIM arrived .

Best gila ,
today I experienced
First Time Mengecat bilik !
WAH EXCITED,
DIAJAR OLEH HIM !!!
SUKEEEE !!!
(GATAL)
Ngee ~

YELLOW !!!
KUNING !!
SERONOK GILA !!!

Pastu men celet2 Cat .
Fit , Ani and Me ,,,
Havoc satu sekula ...
ngee~

Then finished !
Bestnye ...

Makan Time ...
Since I've da makan ,
Iman tengok je dorg eat .
yum , yum , yum .

After that Iman bagi HIM keychain ,
Cumey !
Lupe nak amek gambar keychain tu together - gether ...

but tadi Google then jumpe !!
Ni ha !
Sama sangat !
Sebijik Gila !

Iman bagi dye yang kunci tuu~
Ngee~

Sweet tak ??

Then,
Tima balik dye tanye,
"Iman nak bawak moto tak ?"
jari dye menunding ke arah moto Ego sebijik
kat depan dye.
Rupenye moto ELEGAN dye hantar bengkel ...

Ape lagi !
tanpa segan silu
Iman terus naik moto tuu ,
Siap anta Fit ke Rumah Sana lagi ...
Fit mengamok bagai nak gila ...
Sebab Iman bawak moto tuu agak LAJUU

Haha , Timengasey kasi bawak moto tuu ...
ngee~
SUKE NYE !!!
GEMBIRA NAK MATI !!!

Happy ! Gile !

WARNING !
Jika anda adalah ahli keluarga, saudara mara terdekat saya,
diminta....
read and keep silent....
I won't hear a darn thing
about my blog

except for GOOD COMPLIMENTS ...
Kalu dah bace post ney, and terjumpe me ...

say this key word,
"sangat arrr"
My Fav Word for now ...
haha ....

BOLEH MULA BACA !


So we've been saying,
Sayang, Sayang, Sayang,
but we don't rerally know what is our STATUS ....

Yesterday text nun my beloved KAWAN
POOH - UZEIR !
Dye cakap,
"KO nun DYE eyh ?"
And I dunno nak ckp pe....
So I asked HIM,
time2 tu jugak....
"HIM iman nak tanya soalan SERIOUS ney, bule tak?"

"SERIOUS?! macam tak best je soalan ney, seram"
"HIM kene fully prepare kalu nak jawab, kalu tak dapat jawab masalah nanti"
"Erm,,, kne jawab ke soalan ney?"

Secara berterusan macam tuu THEN

"Apa kata Iman tanye jee"

"Erm, apa status kite ney? COUPLE ke? or 'More than friends , less than lover' ?"
"Iman nak COUPLE nun HIM x?"
"Knp xnux? nux je... xtaw la kalu HIM xnux couple"
"Iman kita couple nak? HIM rasa dah dua kali HIM tanye ni"
"UKEH2"

lepas tu I try nux change topic then dia cakap,
"Iman, HIM nak couple nun Iman, HIM Serious !"
Then dye tanye soalan Favourite dye...

"Iman tgh senyum eyh ?'
Hahaha!
So sye ni TAKEN la ek ?
wah ta pna ni ...

haha ...

Pau Pau ikut keadaan ...

WAHH !! tau tak mengenai PAU2 Sye yang special lagii PANAS tuu ??
YESS MEREKA LAAA ...
Rohani
Fitriah
Amni
Najiha
Farahana
Anes
Murni
Sofwatul
Eqlima
Syaza

Kami ni kan PAU PAU CUTIE
Hahaha ...
Tapi nama kami ni berubah2 mengikut keadaan seperti

PAU PAU NAKAL (PPN)
PAU PAU GEDIKK (PPG)
POWER PAU GIRL (PPG)
PAU PAU HOTTIE (PPH)
PAU PAU PANAS (PPN)
PAU PAU PANDAI (PPP)





dan macam macam agey ....
haha ...
nme kami group kamey berubah mengikut keadaan taw
haha ...
CUMEY NYE !!!

Thank You ....

I ran up with Munirah the other day, She told me that she read my Blog . WAH ! I'm so excited that she read mine. Then it popped up in my head ! I've never thank you guys for reading my blog ?? Kan ?? So THANK YOU DEAR READERS !! Even this is the first time you've seen my blog , Haha ! THANKS YA !!!

HEAR ME BABY !

So Bruno Mars have this new song ! It's really sweet and sad to hear this song ! Entitled , Grenade . Gosh ! I really love HIM ! I want HIM to know that !

I’d catch a grenade for ya (yeah, yeah, yeah)
Throw my hand on a blade for ya (yeah, yeah, yeah)
I’d jump in front of a train for ya (yeah, yeah , yeah)
You know I'd do anything for ya (yeah, yeah, yeah)
Oh, oh
I would go through all this pain,
Take a bullet straight through my brain,
Yes, I would die for ya baby;

WAH !!

So lately I've been busy reading blogsss ... Miss Fitriah , No update . Y ? Miss SPM ?? Haha ... Haha Miss Syaza , NO UPDATE !! Haha her wireless is broken ... :P Miss Syida ? 7 hours ago baru Update . Ahaks Ahaks Ahaks . Miss Ara , WOW ! BEST GILA UPDATE DYE >> Haha . http://arasimatasepet.blogspot.com/2011/01/power-of-eyeliner-contest.html
Si mate sepet ni sangat COMEY ! SANGAT HOTT !!! I LOVE HERR !! HAAHA !!!

Choc - a - lot

Well thw other time we texted HIM asked me !
"Suke makan chocolate tak ?"
And I answered
"Suke ! Dark Chocolate "

Then on the other day he texted me,
"Iman pegi skola pukul bpe ?"
I didn't answer ,
I was asleep ...
Then he texted again soon after that ,
"Esok lepas balik skula pegi kelas 5 Ibnu Hayyan ye"

The next morning I went to school ,
I saw HIM
parks his motorcycle at the Parking Lot ...

I went to him ,
"Ade ape ?"
I asked.
He was a bit shocked when I came up to HIM
"Nak bagi barang"
Then he took aout a CHOCOLATE out of his bag !


WAAAAHHHH !!! SOOO SWEEEET !!!

Then I bought a Choki - choki and gave it to HIM !

Haha ...
We're the chocolate eating couple

Tension !

So today everybody can sense this bad feeling.
This BAD feeling.

Murni cried on the first period,
and after recess I yelled !

Well unlike the picture I yelled at Amir ...
and it's in the class not at the garden ...

30 minute before...

RECESS
So I went on with my duty,
My duty was to watch over the school (Ronda)
So round and round,
here we go...
Bored much!
Wait why is there student up in class??
So I went on to check the prefects
NOBODY is on duty .
well not everybody, some is.
I can hear everybody laughing,
"HAHAHA !! LOOK AT HER THE ONLY GIRL ON DUTY"
WTF !!
I was tension !
Depressed !
THE HECK !!
Suddenly I ran into Amir at Block B main Stair.
So he asked, "Dah habes rehat kee? xdgr bunyi loceng un?"
I was like, "Yup dah, tak de loceng? spe yang patot tekan ?"
Everyone was like, "Dunno !" Lalala ...
Amir was irritating !
So I went to the school office and hit the recess alarm.

Then I returned to my class.
Sat there at my chair, THEN !
It happens ! The YELL !

I was on the mood for jokes sooo,
I said to amir "Dengar tak loceng? Aku dah tekan tadi!"
Amir replied, "Tak pon, mne ade org tekan,"
I said back, "Ko la pekak ! Aku dah tekan,"

THEN HE CAME UP TO ME !
YELLING. Next thing I know was,
He yells at me , I yelled at him , and he yells , I yells.
Then Fit Grabed me and take me outside.

I was crying , and I realized it was my Fault.
I was Emotional And I screamed at Amir !
Poor Amir ... Herm ...
So after a while I went back to Class ...

CUT THE CHASE !

I told him ALMOST everything .
And we're back as friends.
I appologise.
And he forgive me ...
haha !
Amir2 , Sorry eyh ...
Nway Syunk kau taw ,
Abg Muhammad ...
Bestie kan2!

To other prefects yang bce ney !
Korunk ta yah sebok eyh ,,,
antara aku, Amir, Arieff, Fit and Cgu Samat jee~

AYOI KO NYAKAT AKU TIRU AKU NANGIS !!
FAIZ KO SENGAL BERLAKON JADI AKU !!
HAFIZ TAK GUNA KAU JADI AMIR LA !!


Katy Perry Vs. Yunalis



So evryone pon ade artis pojaan ...
mee tooo ...
except.
i dont hear much songs from Malysia,
except for indie band songs .
So I really like KATY PERRY.
becoz she's really bold and creative.
a bit over creative. HAHA ! ILOVEIT !
And in Malaysia?
YUNALIS ZARAI.
I dream to be just like her.
Succesfull in her study and her carreer.
LOVE HER TOO !
So who'll it be?
Katy Perry vs. Yuna

Jaga Kelas !

Since the teacher all have meeting,
The prefects have to watch over
the afternoon session today.
Mahdi was busy setting up all the prefects
and there was me
buzzing around doing nothing.
And he asked me to help Balyasyah
to watch over class 1 Excel.
So I entered the class room
and sat down at the teacher's table.
BORED !
I decided to have a chat with all the students.
"Assalamualaikum," I greeted.
"So, korang nux wat kerja sekolah ke nak borak,"
everyone answered, CHAT!!
So i introduced myself,
"Hi, I'm a form 5 students,
5 Ibnu Majjah (SERVER),
Name? My name sounded like a guy name,
It started with the alphabet I"
They were busy guessing,
and one of them got it right,
IMAN !
"Nur Iman Aqilah binti Shahril,"
and so I asked all the classmates to introduce theirself
I remembered,
The first student name is Arif,
next to him is a guy,
familiar?
He looks so familiar...
"Yang sebelah arif tuu~"
and all the classmates yelled
"HASNAL"
I knew it,
Ahmad Shazzulfikri bin Ahmad Hasnal
HIM ! Lil Brother !
Haha. So I hung out with HIM lil bro.
Studied together !
YEAHH !!!
Lil Brother dia CUTE MUTE !!
Sgt2!!
Haha.
HIM jgn Cemburu ...
haha !!

Read and U will know !

So the other day Prefect held a meeting,
The same day my little brother leaving to Beijing, China.
So form FIVER had a session,
almost like Open Court Session.
We sat in a round condition,
and there's a chair at the end.
Who ever wishes to be 'JUDGE'
will sit at the chair.
So after three guys and a girl,
I finally sat there.
So here are some comments
from the other form fiver prefects.
Mahdi - Commented about my HIJAB,
he told me that it is short and it's compulsary for a MUSLIMAH to wear one.
It's not a choice, and so I've changed.
Amir - Said, that I love to mock him whenever anybody judge me,
HE HATES IT ! I REPEAT HE HATES IT !
but I just don't understand,
I don't think I've done it before,
maybe just to him.
To make him angry at me, drive him MAD.
Haha.
Arieff - told me that I have double personality,
at the DATARAN KEJAT, I was all strick but then
when I came in to my class I went all CRAZE !
He called me GEDIK !
Not that bad, I did chose for that characteristic.
The girls comment, emph ??
Hafizah - Boundaries ! Between boys and girls.
I think soo ... haha
Choppa - Crazy ! I don't know how to control my emotion,
sometime it seems to good nut NAH! it's really bad.
Fatin - My voice tone .
Sometime I sounded seducing,
Like SEDUSAA !!!
haha !
Anis - told me I sometimes get angry at students
and yell at them ,
REALLY ??
herm ... Haha .
Nway ! Love you guys and thank you for all yours
COMMENTS and JUDGEMENTS !!
Amir
Mahdi
Arieff
Syahir
Aidil
Zulqif
Hilman
Choppa
Fatin
Chapati
Aini
Hafizah
Anis
Munirah
Fatmah
Sa'adah
Thanks Yall !!

Reminder : JANUARY birthdays !

This is January ,
and here some of the people that I love
celebrate their birthday in January .


1. Siti Hawa Jaslansanadi
(3rd January 1994)

She's the one wearing white

2. Rosalia Huda Md. Isa
(6th January 1993)

One of her best photo that I like !

3. Nafis Naqiyudeen Mohd. Nazri
(13th January 1994)

My KEREK brother ! GEMOX !

4. Shahril Muhidin
(16th January 1967)

MR SHAHRIL . Abah LOVE ! Muah !
Irey MERADANG !

5. Rohani Othman
(27th January 1994)

Ani Sayang ! Red Faced Pau Cutie !

New year ! New Seat !

It's the first day of school,
3rd of January 2010.
The name of our class changed,
it used to be known as Server,
But now it's IBNU MAJJAH,
IBM for short.
Fitriah saved up some seats for us,
PAU CUTIE.
Because I'm tall as a MODEL tall.
I've seat at the back,
Fit saved up seat for me and Choppa,
But choppa insist to seat in front
coz she couldnt see clearly,
but then she seat at the BACK
next to ROHANI.
I was hurt by what she did.
But I couldnt care much.
I enjoy sitting alone
so that I can concentrate to my learning.
Haha , MY NEW SEAT !

Here I am !

BOY !!! How I misses you ! I do , lately I've been really shamefull and I can't understand why . I couldn't explain why I've been acting weird recently . All my friends was all over me . "Nia , Are you alright ?" , "Are you having trouble with HIM ?" . One even come to talk personally with me , "Nia , you do know you can trust me " , "Do you have a prob , yunk ?" . Thank You Gals for being so concern . Gals , my good friends . Haha . Maybe I've been acting like this coz I misses HIM ! So yesterday , I top-uped and text HIM . Now I don't miss HIM anymore , HAHA ! I do actually . So , here I am , will keep missing you . Even when I see you on the assembly , or when you pass by my class , or even when you're there by my side . Missing You ! Wow ! Rimas tak ? Haha !

Sincerely , YOURS

Powered by Blogger.

Followers